Välkommen till sommaravslutning och medlemsmöte för Moderaterna i Jönköping den 8 juni!
Den 8 juni bjuder kretsen in alla medlemmar till vårens sista medlemsmöte. Vi välkomnar er till en trevlig eftermiddag och kväll i Gränna. För de som hinner startar vi aktiviteten med kampanj och sedan samlas vi i Kulturgården för sommaravslutning.
Sommaravslutningen inleds med besök från Gränna näringslivsförening. Därefter blir det gemensam måltid och till kaffet får vi lyssna till riksdagsledamot Mats Green.
Vi hoppas på vackert väder, spännande samtal med Grännabor och fin gemenskap. Du som inte deltar i våra aktiviteter vanligtvis är extra välkommen.
Tider och plats:
Måndag 8 juni
15.00 Vi börjar kampanja, det går bra att ansluta efter hand. Anmäl dig i Blåval för att delta i kampanjaktiviteten.
18.00 Sommaravslutning i Kulturgården
Plats: Kampanjaktiviteten utgår från torget i Gränna och sommaravslutningen sker i Kulturgården, Torget 8, Gränna.
Anmälan: Senast den 3 juni till jonkopingskretsen@moderaterna.se eller till Sara Larsson, 070 6621160. Kretsen bjuder alla medlemmar på måltiden. Glöm inte att anmäla eventuella allergier/specialkost.
Tänk gärna på möjligheten att samåka till Gränna.
Varmt välkomna!
Hälsar Kretsen
